New in

Jag hade inte tänkt handla några nya kläder inna vi åker till London. Men jag kunde inte hålla mig! Har insett att våren är ganka lång & när vi kommer till London är det sommarkläder som gäller. Försöker intala mig själv att jag var värd dessa kläder! 
Allt utom kjolen kommer till veckan, kjolen får jag vänta på i en dryg månad... Men det är ju inte riktigt kjolväder här än. Alla kläder är från HM. 
 
Ska föröka bli bättre på att skriva några andra inlägg än om mat. Men det har varit mycket i veckan & risken är att det inte hade blivit ett enda inlägg om jag inte hade skrivit matinläggen. Helgen kommer bjuda på lite recept & till veckan ska jag skärpa till mig!
 
Trevlig fredag alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback