Måndagsfrukost

Femminutersbröd med ruccolamix, grillad kyckling & avocadomos.

På mina flygetdagar äter jag rejäl frukost, nästintill lunch då jag inte äter något ute på flyget. Det blir så tätt mellan frukost & lunch då, så jag orkar inte äta även om jag ätit lite till frukost. Äter därför rejält innan jag far, så är jag inte hungrig förrän till middagen.

Idag blev det 5-minutersbröd toppat med ruccolamix, grillad kyckling & mixad avokado. Första gången jag gjorde brödet & åt kombinationen av tippningen. Det var väldigt gott & jag kommer definitivt göra detta fler gånger!

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Det ser jätte gott ut! :)

2013-03-05 @ 18:24:23
URL: http://erikaaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback