Favoritmiddag

Efter jobbet kom jag hem till dukat bord. Pappa skulle åka upp till Tärnaby till min lillebror kl 6. Men hans resesällskap var lite sen pga snöandet, så maten fick vänta tills han åkt vid närmare halv 7. 
 
Jag & mamma åt i alla fall lövbit fylld med bacon & philadelpiha vitlök & örter. Till det lite kroketter, sås & sallad. Riktigt gott! En av mina favoriträtter. Vi äter det inte speciellt ofta & jagt tror det är därför jag tycker det är så gott. 
 
 
Det är dessutom riktigt enkelt. Ta lövbit, bred på philadelphiaost & lägg bacon över halva. Vik ihop & sätt en tandpetare så det håller ihop. Godast är att äta med kroketter & en god sallad.
 
Trevlig lördag på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback