Bästaste

Mina vänner överraskade mig smått igår. Började med att jag fick åka bil med ögonbindel & sen gå en bit. Hade ingen aning om vart jag var, visade sig att jag hamnat hos Linn. Där blev jag utklädd till Lady Gaga, alla andra var oxå utklädda till olika artister. Väldigt roligt att de lagt ner den energin & pengarna på att fixa det. Sen vart det go middag, presentöppning & efterrätt. Efter det vidtog lite lekar & Singstar till midnatt ungefär. Sen dansade vi till klockan närmade sig 2.

En väldigt lyckad kväll. Är så glad & tacksam att jag har mina vänner & att fixade allt detta. Ni är bäst! <3

Är nu på väg ner mot kusten, bara sådär, för att jag kan & för att jag är ledig! Bilder från gårdagen kommer senare under veckan, alla bilder togs med Linneas kamera & jag har inte hämtat dom än.


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se

Tävla och vinn en bikini som är "to die for" http://adaras.se/2013/march/vinn-din-favoritbikini-fran-to-die-for.html#comment

2013-03-17 @ 20:50:06
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback