Brödproblem

Hade ju tänkt ligga i soffan hela kvällen. Men det sket sig rätt krafitgt, insåg nyss att jag glömde handla på ica inne på samhället (dom har ett bröd som vi inte har på det ica där jag jobbar, 100 m bort) när jag gick från Redok. Mamma har den stora bilen & min är totalt översnöad efter dagens toksnöande.... 
 
Som jag ser det har jag 4 alternativ:
 
1. Skippa det goda brödet (ska ha det till morgondagens middag) & istället köpa ett i "min" Icabutik.
2. Chansa på att jag kommer ihåg att handla i morgon efter jobbet & att jag inte är stressad, hungrig & trött då.
3. Sopa fram bilen, hoppas att den startar, sen köra & handla.
4. Ta på mig täckisarna igen och traska in till samhället & köpa det goda brödet.
 
Alternativ 2 känns inte som någon bra ide, så just nu lutar det åt alternativ 1, men jag ligger kvar i soffhörnet & funderar en stund till.
To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback