Back in business

Jag är tillbaka. All inspiration försvann, men den har börjat smyga sig tillbaka. Här tänkt på olika blogginlägg jag skulle kunna skriva i flera dagar nu, så därför tänkte jag dra igång igen. 
 
Livet rullar på som det ska och halva sabbatsåret har redan gått. Det har bara rusat iväg och jag vet inte rikigt vad jag gjort med min tid. Men jag har hunnit fundera en del och kommit fram till en del saker som jag vill göra i framtiden. 
 
Har för tillfället 3 jobb i rullning. Dels Ica & Redok som jag skrivit om tidigare. Men sen jobbar jag även ute på flygplatsen, men in-checkning och boardning av passagerare. 
Det är väldigt roligt att ha flera olika jobb, om än det kör ihop sig ibland. Men det är sånt man får leva med. 
 
Ser fram emot helgen, tacomys hos AC på fredag och förhoppningsvis håller det fina vädret i sig så vi kan fota på lördag eller söndag. Sen kommer brorsan hem oxå! 
 
Nu ska jag handla och göra mig i ordning, ett kort pass på flyget väntar om nån timme.
 
Tills dess, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback