Min dag

Har haft fullt upp idag, så har inte riktigt haft tid för att blogga.

Började dagen med att gå till ICA & hämta mina föreställda semlor. Drog på Redok för jobb & tog mig därifrån strax efter 17.

När jag kom hem hade mamma hunnit göra mat. Skedpalt & fläsk till mig. Bruna böner, fläsk & korv till henne. Vi åt samtidigt som vi kollade på alpina vm. Lagtävling idag & Sverige knep silvret.

Efter lite häng i soffan drog vi på gympa, sen väntade disken på mig. Eftersom mamma lagade maten var disken min. Dagens andra semla intogs efter en snabbdusch & nu ligger jag i sängen & spelar quizkampen mot pappa.

Usch vilket tråkigt inlägg det blev. I morgon jobbar jag både på Redok & ICA, så kommer det upp något intressant inlägg har nån hackat min blogg.
Har inte ens en bild att bjuda på från idag, tragiskt!

Nu ska jag sova, lång dag i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback