Fullt upp

Är helt slut i huvudet efter dagens arbete. Har suttit & avstämt checkkonto mer eller mindre hela dagen. Så det känns nästan som att jag ser siffror när jag blundar, haha! Efter jobbet halkade jag mig hem eftersom jag envisades med att gå i morse. Kom därför inte hem förrän efter halv 6...
 
Så till middag idag blev det rester, väldigt inspirerande, not! Eftersom det är torsdag så var det dags för TG igen. Dagens ledare hade komponerat ihop ett pass på låtar från de 8 senaste åren. Väldigt roligt med något annat, hoppas vi kör det passet snart igen!
 
Har nu packat inför morgondagen, åker till Piteå direkt jag kommer hem från flyget. Sen ska jag vara tillbaka på samhället till 9 på lördag för att jobba. Så det gäller att ha planerat allt i minsta detalj.
 
Dessa kläder blir det i morgon kväll. Vi ska fira mormor som fyller 70 idag. 
 
Sist jag hade klänningen var på nyår, en riktigt underbar kväll! :)
Nu ska jag fika lite & sen hoppa i säng, i morgon smäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback